reklama

cez plece

Po kyslom, takmer bezvýznamnom dni, keď si dávate otázku kde konkrétne je v tomto zmysel Vás postretne toto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bežím na metro. Chytím ho, stačím sa vopchať do davom preplnenej plechovej rychloidúcej krabice.

Pár očí sa o mňa oprie, ja opriem moje, no nič vážne. Vystupujem, opäť niekto premeriava, pozoruje, alebo len z nudy otáča svoj zrak. (v pražskom metre sa totiž nič zaujímavejšie nedeje...)

Utekám von z podzemia na čerstvý vzduch. Želám si stíhnuť prípoj na električku.

Utekajúc po schodoch začujem ten typický hlas...už som tuuuuu...sttihneš ma?? nestihnešš??? xaxaxa ...a snažím sa podať celkom estetický a zároveň úspešný pokus v behu na podpätkoch. Trielim na zastávku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, yessss, yeeeee, stihla som ju. Upútavam ďalšie oči, no opäť nič vážne.Vošla som dnu, do teplej pätnástky. Rýchlo dýcham, pomaly sa ukľudňujem a vyrovnávam so svojim úspechom.

Pätnástka je preplnená, stojím nad pánom.

Pán píše sms správu:

"Ahoj Lásko má! Promiň mi, ale dnes jsem se provinil. Ty už pracuješ a já jsem se opíjel. Ale..."

a po ale nastala menšia pauza, kedy človek rozmýšľa čo slubovať, čo navrhovať, povedať pravdu...

no pokračovalo to takto:

"ale víš, byl jsem tam rád".

Pane,

Vám sa ospravedlňujem za nazízanie cez plece... Ale bolo to krásne...

O pánovi neviem nič, no zlepšil mi deň, bol mojou zásadou kyslého utorka.

Lucia Vašková

Lucia Vašková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Loď je v bezpečí v prístave, no nie na takýto účel sa lode stavajú Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu